Gambar2 Merepek Saya~

Assalamualaikum , semua.
Gambar di atas adalah doodle kucing yg x berapa cantik saya. Minta maaf, memang burok kan? Huhu... X pe la, Mar lukis guner paint je. Bukannye camkoang, paint tool sai , photoshop cs3... uuu T_T. Nasib2. Sebenarnye bukan ape, Mar malas nk download2 bende yg canggih tp Mar x tau nk gune. Faham x? Kalau x fhm bace ayat tu berulang-ulang kali. Lagi satu , Mar nk minta maaf sebab dulukan Mar buat background tulisan yg bewarna-warni tu kan? Blogger popular , Cik Nazuha bgtau yg followers/visitors tak suke. Terima kasih atas nasihat anda. Kalau ade lagi tips2 untuk blog tu share la kat Mar ok? Hehe... tp Mar nk tanye, betol ke korang tak suke tulisan warna-warni tuh?

Ini pulak doodle bertudung saya. Saya buat simple ajer. X de masa la nk buat complicated2 tuh. Bencik I, hohoho (gedik). Hm, ape lg ? Haa... Kalau korang nk follow my twitter silakan, tp nnti la saya bagi link. Jgn marah. Sebenarnye saya nk tgk Merlin nie. Elok2 tgh buat post nie cerita Merlin start. Saya suka sgt Merlin nie sebab dier ade magic2 . Cehh.. Okla tu je.. Assalamualaikum.
thanks sebab baca! Please comment ya~~~

0 comments:

Post a Comment