Miss 'em? Nope.

Assalamualaikum.
                                                                                                                                                                       
                                                                                                                                                                         
                                                                                                                                                                        
                                                                                                                                                                         
                                                                                                                                                                         


Aku malas la nk letak gambar, imternet lmbat. :)
OK seperti tajuk di atas, aku nak citer pasal kengkawan lamer aku. Dulu bukan main lagi BFF la, ape2 la, sekarang nie aku da ekolah lain diorang buat dek aje kat aku. Tak layan langsung. SO aku tak rindu lagi diorang. Ada tu yang bangge masuk asrama, bajet pandai. Gedikies la tuh. Karang kalau mother korang meninggal, korang x boleh balik, PADAN MUKA! ^_^ bukannye nak memperkecilkan asrama nie. Memang la korang pandai, but kalau da nak brag/berlagak, tak payah la ek? Tolong ingat pesanan nie:
Kalau kita rasa diri kita pandai, ada orang yg lebih pandai drpd kita,
Kalau kita rasa diri kita hebat, PASTI ada orang yang lebih hebat drp kita.
Faham? Kalau korang x faham, just shut up . And kekadang , ada makhluk gedik yang tulis:
"Alo, minggu depan aku dah nak masuk asrama. Korang x kan dptla tgk muke chomell nie lagi."  
And I was like , "What a b***h. Kau ingat muka kau tu cantik sangat ke? We please la~ Allah jugak yang cipta kau, bukannya kau yg buat okeh? Minta maaf atas bahasa kesat tu. Censored kayh~?Ok, ape lagi Mar nak tulis ...? Rasanya takde kot.. ok, wait for my next post ya? Goodbye!
Assalamualaikum.
 

thanks sebab baca! Please comment ya~~~

0 comments:

Post a Comment